Kläder uppåt väggarna


Ibland behöver man bara flytta runt de möblerna man har
för att ett rum ska kännas nytt och fräscht.
Självklart skulle jag också vilja köpa nytt och byta ut lite oftare,
men varför inte ta vara på det man har och byta plats,
måla om eller förändra med hjälp av tyg.
Så vipps har man skapat en helt annan atmosfär i ettt rum.

Just nu har jag försökt skapa en mer ombonad känsla i sovrummet.
några personliga tavlor har åkt upp på väggen och min egengjorda krok
och en vacker klänning pryder nu vårt sovrum.










Jag gillar små personliga detaljer i ett hem.
Det gör på något vis hemmet mer levande.
Lite mer än bara en Ikea katalog.
Fint, men saknar det där..



Adjö.


Kommentarer
Postat av: jossan

Tjohooooo! jag visste´re! Välkommen tillbaka:D

2011-10-11 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0