Bakad med kärlek


Vill börja med att önska Er alla en underba alla hjärtans dag.
Med den ni älskar eller med goda vänner.

Sedan vill jag bara tillägga att om man inte förstår sig på det där med marsipan,
bör man helst låta bli.
Annars kan man inprovisera och hoppas på att mannen tycker
att insidan är det som räknas.




Efter 40 min kavlande insåg jag att lägga till 15 kr för an färdigkavlad marsipan är rena fyndet.
Att göra hjärtformade kakor var lättare sagt än gjort.




Resten av kakan fick bli en smarrig gräddtårta.




Hoppas ni lyder mina råd. Krångla inte till det.
Kärlek är så mycket mer än fina bakverk.
Det är tanken som räknas.



Hjärtekramar från mig till Er.



Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för duktig du!kram mamma

2011-02-14 @ 16:42:38
Postat av: Anonym

Du är för duktig du!kram mamma

2011-02-14 @ 16:43:27
Postat av: Jenni

Saknar dina inlägg och dina fina tips och idéer. Hoppas du mår bra. Kram

2011-05-15 @ 13:21:37
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0