Loppis A och O

På sommaren finns det otroligt mycket loppisar överallt.
Det gäller att ha långa armar om man ska hinna ta gobitarna före alla andra.

Nummer ett, är att komma i god tid.
Nummer två, svepa blicken över alla bord,
för att sedan sortera ut de bord och saker som verkar mest intressant.
Nummer tre, var inte rädd för att rota i lådor. I bland kan de bästa fynden ligga längst ner i gratislådan.
Nummer fyra, se möjligheterna till att göra om en sak du gillar.
Sprayfärg, lite tyg och lim brukar fixa de mesta!







Glasburkar med lock är alltid bra att ha.
Hittade två stycken för 5 kr/st, vilket kommer passa bra hemma hos oss.
Ska fylla dem med något färgglatt och dekorativt.
Pärlor eller något ätbart får det nog bli.


Åh vad jag älskar att fynda!


Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev jag verkligen inspirerad att gå på loppisar, måste ta mig iväg på nån i sommar, man kan ju göra riktiga fynd på rätt ställen ;)

2010-06-20 @ 13:42:10
URL: http://sandrasjogren.blogspot.com
Postat av: hazel

Jaha, men va roligt! Då måste vi ju hinna träffas, självklart:) Föresten så träffade jag din mamma när jag va på handelsträdgårn :P



Men vi kan ju träffas någon dag tycker jag. Då kan ju även selin joina, hon har du kanske inte träffat på ett bra tag??



KRAM

2010-06-20 @ 22:02:30
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0