"nya" jeans

Mina favoritjeans gick sönder för ett tag sedan.
Knappen lossnade, så har inte kunnat använda dem på länge. 
Har bara inte tagit mig för att laga dem, så de har legat långt in i garderoben ett bra tag nu.
Idag kände jag att dagen var innne! Nu ska jag banne mig laga dom!
 Men varför inte sätta dit en färgglad knapp i stället för en helt vanlig svart?




Tur att man har många olika knappar avv välja på :)



En röd knapp fick det bli!
Bara för att det är fin fint :)


Nej, nu ska jag strosa iväg och hadla i mina "nya" jeans.



Adjö.


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Det är detaljerna som gör det..!:)

Kram

2010-01-22 @ 13:37:47
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Janlaug

rött är sött:)

2010-01-24 @ 15:10:12
Postat av: eva

snygg knapp i dina jeans...är det svårt att sy i knappar i jeans

2010-09-13 @ 00:32:58
Postat av: maria

bättre att slå i en ny knapp

2011-01-22 @ 09:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0