Hm, sju stycken saker...

Jag fick precis en award av : Catrin






Hur funkar det här då? Jo så här...

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Hm, jaha då ska jag försöka komma på något av intresse.
Ni som känner mig väl vet säkert allt detta, men kan bli intressant ändå.


1. Miste min pappa när jag var 14 år


2. Älskar gruppen In flames


3. Är väldigt allergisk mot fisk, nötter, pälsdjur och annat smått och gott.


4. Körde en riktig moped när jag var yngre  (ingen vespa)

5. Kan bli riktigt arg ( även om jag kan utstråla en energi som en ängel)

6. Gillar att "sladda" och spela pinsamt hög musik när jag är ensam i bilen.

7.Är rädd för katter



Ja då ska vi se vilka kreativa bloggar som ska få denna utmärkelse:


House of candles- En pysslig tjej med inspirerande idéer.

Pysselochsyssel- Grafik, färg och form.

Jennys hus- Detaljer, svart och vitt och många idéer.

Tusen idéer och en fröken- En kvinna med inspiration som heter duga! Slutar aldrig att förvånas.

Cecilia- En blogg om livet, tankar och idéer.

Sandra-  Tjejen med en öga för färg, form och blommor!

Flumrutan- Bloggen med allt i från pyssel, tankar och idéer.



Ja, det var mina sju kreativa bloggar.
Hoppas ni tar er tid och skriver om sådant jag kanske inte vet om :)


Adjö.

 


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket.



Jo tack det är bara fint här med ;)

2010-01-23 @ 21:54:49
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag måste säga att jag är otroligt hedrad av utmärkelsen du gett mig, blev alldeless rörd när jag såg det. Dock har jag svårt att komma på sju bloggar jag gillar som inte redan fått en sådan här utmärkelse. Sen har jag inte riktigt tiden att följa så jättemånga bloggar utan det blir bara några få som jag råkat stöta på eller som är en släkting eller nära vän som man inte hinner träffa så ofta. Det är det som också är bra med bloggar tycker jag. Jag kommer komma med en utmärkelse till några men det tar lite tid dock. Tack än en gång för utmärkelsen och för din kreativa blogg.

2010-02-14 @ 16:20:16
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0