En liten pik?

Ja att drömmar kan vara så verkliga förstår jag inte.


Var det någon som såg Made in sweden i går?


Där hade Anders Bagge med sig ett par hundar, som för övrigt var ganska söta.
 Min dröm inatt gick i alla fall ut på att dessa hundar bet sönder min pilatesboll 
som jag för övrigt fick i julklapp förra året.
Drömmen fortsatte sedan med att jag blev upprörd och började gråta över den håliga plastbiten. Thomas (min sambo) som gav mig den - Det gör väl inget! Du har ju knappt använt den. 

Därför pumpade jag upp bollen riktigt ordentligt när jag vaknade i morse och gjorde några övningar i ren trots. Bara för att bevisa att Jag minsann använder den flitigt!

Undra om det var ångesten som talade i drömmen. Ångesten över att inte ha använt den lika mycket som jag hade planerat.


Hm, ja det är konstigt det där med drömmar.


Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0