Gröna vågor

I går kom jag hem till Umeå.
 På vägen hem körde jag förbi vännäsby och stannade till vid Returcentrum.
Förstår inte varför jag inte stannat där tidigare!?
 En stor lokal med diverse grejer i rätt så bra prisklass.

Tyvärr hittade jag inte speciellt mycket i min smak, men en grön plastskål kunde jag inte motså.
Även om jag inte hittat någon bra plats för den än., så är jag nöjd.


Jag gillar att "känna in" saker, flytta på dem för att tillslut hitta en optimal plats.






Får stanna till fler gånger när jag har vägarna förbi.



Tack för tipset om Returcentrum Jenny!




Adjö så länge.



Kommentarer
Postat av: Mor

Den såg fin ut ,den gröna skålen!

2010-08-19 @ 14:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0