Måndagen i NY

Måndag.

Emma var tvungen att jobba på dagen så jag tog mod till mig och åkte in till manhattan för att möta upp killarna.
Vi börajde med att åka tunnelbana ner till södra Manhattan. Kollade där World trade enter stod ( inte så mycket att se om ni frågar mig) Okej, man såg var de stått, men det liknade numera en vanlig byggarbetsplats...


Alla hus är gigantiska!

Kollade in Wall street och alla rik knösar :P Frihetsgudinnan fick vi även se på håll, vackert vackert! Skönt att bara gå omkring och titta. Allt är så annorlunda till det man är van vid att se.




Jag och alla höghus i bakgrunden


Frihetsgudinnan långt där borta.


Thomas den lilla tafsaren

På kvällen mötte vi upp Emma vid Empire State Buildning. Precis då när vi skulle åka upp började det ösregna, så vi struntade i det. Hoppas det blir uppehåll i kväll!!


New york!

Vi blev i stället bjudna på värsta kändispartyt! Träffade alla man kan tänka sig. En riktigt toppenkväll :)

Jag och Julia :)


Thomas talade med Oprah!


Jag minglade med alla möjliga typer. Typiskt att man skulle se ut som sju svåra år, men de verkade gillla mig i alla fal :)


Thomas hänge med fammiljen Osbourne!


Thomas och Einstein


Thomas och Johnny depp!


Krille snackade och hänge han med :)


Posade tillsammans med Marilyn Monroe


Jag och Elton john


Skämt och sido, vi gick in på Madame Tussauds! Ett ställe som jag varmt kan rekomendera. En del personer var skrämmande lika. Stirrade in i deras ögon och var ibland rädd att de skulle vaka till liv.


Tittade även på en 4d film, med otroligt snygga glasögon :D
Det var en film med Svampbob fyrkant. Bubblor kom ut ur filmduken, det skakade i våra stolar och vatten sprutade ur sätet framför. Allt för att få en så verklig upplevelse som möjligt!
Helnöjd!

Allt är toppen här i New york!

Hoppas allt är bra med Er :)

Adjö adjö.


Kommentarer
Postat av: vickan

haha gud vad läckert...

Jag som var nöjd efter att ha sett 3D, fan vad coolt med 4D

2009-09-30 @ 06:44:58
Postat av: Elvira

Haha vad coolt :) Nu känner man sig verkligen som en lantis, har inte ens hunnit med att se 3D, jäklarns ;P Hoppas ni har superkul där, och fortsätt sätta in massa bilder ;P Du missar verkligen ingenting hemma i Sve. När kommer du hem?

2009-09-30 @ 12:16:10
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: M

Åh åh åh!! Marilyn jag älskar.

2009-10-07 @ 13:06:36
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: M

Åh åh åh!! Marilyn jag älskar.

2009-10-07 @ 13:07:11
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0