Framme!!!

OMG jag vi är här!!
Har inte riktigt förstått var jag är än, känns nog mer i kväll när vi ska ut och in till Manhattan. Just nu är jag bara i ett litet villaområde på Long Island.

Måste säga att flygresan gick bra, även om det var en lååååång resa. Mycket fjanterier om pass, konstiga frågor som "har du packat ditt bagage själv" - Eh yes!?

Kraxade fram lite engelska på planet om att de inte kan servera jordnötter på planet, vilket jag sagt till om innan. Kändes som hela planet blev sur på mig, eftersom de fick ta tillbaka jordnötterna och peka ut mig som den skyldige "Det är en tjej på planet hon sitter där och är allergisk".

Sen kunde jag inte äta pizzabiten vi fick, det var pesto på..De sa "jaha, men då kan vi tyvärr inte erbjuda dig något annat"

Sen spillde en tant cola på min fot, stal min kudde och surade över att hon inte fick äta jordnötter. Surkärring för att korta av det hela!

Det var en resa som hette duga. Lång och krävande!!

Lättast var att hitta på flygplatserna. Följde bara med strömmen och skyltarna :)

Nu vet Ni, Vi mår bra! ( Eller jag iaf, Thomas och Krille har vi inte fått tag i än) Men jag litar dem, de är duktiga.
Vi ska ringa deras hotell igen och hoppas på att någon i receptionen kan svara!
So don't worry!!

Skriver mer sen och vem vet kanske ni får se lite bilder :)

Adjö.


Kommentarer
Postat av: josefine

ja, visst var vi söta:)



Åh, det låter som om att du har det riktigt roligt du där borta! men de är bra, för de ska du ha:)

Jag ska hälsa mamma så mycket. Hon har varit så nyfiken hela dagen om hur det går för dig och tjatat Facebook, så nu blir hon nog nöjd:)

kramkram

2009-09-27 @ 20:09:11
URL: http://joseefiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0