En dos av inspiration

Söndag. Loppis, loppis, loppis!
Åkte en sväng mot Röbäck i hopp om att hitta något fynd. Tyvärr var det aldeles för dyrt för min smak, men väldigt mycket fint att titta på. Gamla slagbord, skrivbord, skåp, skrivmaskiner, flaskor, barncyklar, väskor mm. En dos av inspiration var allt jag fick med mig från det stället.

En loppis längre bort hade lite mer normala priser och köpte därför en liten söt silverbricka.
Alltid bra att ha :)



10 kr.

Igår gick en timme åt att göra ett underlägg.
Inte direkt det snyggaste jag gjort, men höll mig sysselsatt.



Nu ska jag sjunka ner i soffan och bläddra blad efter blad i en av titningarna jag släpade hem från MIO och EM idag.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: vickan

Men vilket fint underlägg! Kan du sånt!? Du får lära mig, dom är ju rätt dyra! Jag vill också kunna! Man kan ju köpa sån där mörk tråd.. Weii!

2009-09-06 @ 16:12:07
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0