Vackra ting äro..

...gamla

Jag kommer nog aldrig att sluta handla på loppisar och second hand. Det är min lilla "mysstund"
klämma, känna och inspireras.

I går var jag och Viktoria förbi ett jättebra ställe precis utanför Umeå. Där fanns massor av fynd som jag inte kunde motstå. Burkar, lampor, emalj, glas, porslin ALLT! För både små och stora plånböcker.



Två glasburkar. Perfekta för små hemmagjorda presenter.
En plåtlåda.
En vikingabåt i tenn.
Etiketter från gamla tändstickor.



Vit bricka med hjärtan. Endast 5 kr

Vad är Er mysstund?

Adjö adjö.


Kommentarer
Postat av: vickan

Ja vi gjorde riktiga fynd, dit måste vi tillbaka... Bra ställe! Det blev riktigt fint med tapeten runt lampskärmen måste jag säga, kul också när det inte kostar så mycket att förnya :)

2009-10-20 @ 12:39:01
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0