Sverige!!

Home sweet home!
En lång lång resa startade i går och kom hem till umeå idag vid 16.00
Just nu vill jag bara sova, eftersom jag har varit uppe i över 24 timmar. Kände mig illamående och helt snurrig, men nu känns det bättre. Ska försöka hålla mig vaken en liten stund till. Bara för att vända tillbaka dygnet.

Just ja, vi fick sitta och vänta på JFK i planet i ca 2 tim eftersom det var varning för tornado. Tillslut var vi på väg hem. Hem till Sverige. Väl hemma är man helt slut på och Krilles och många andras väskor är borta. Hoppas det löser sig!

Måste ändå säga att resan har varit toppen. Har hunnit med allt man planerat att se och lite till. Kontrasterna mellan Sverige och USA går inte att missa. Ljudnivån, tempot, vänligheten, regler, utbud osv.

Blev ett sorligt men hastigt farväl till Emma. Blinkade bort tårarna när jag sagt Hej då och började gå i väg. Insåg plötsligt att vi inte ses på ett väldigt långt tag nu.
Sorligt men sant. Tur att det finns Skype!

Btw Emma. En sak till din mamma måste ha antingen tryckts ihop så det åkte ut lite av det, eller så var det för högt tryck i luften. Men ska se om jag kan fina till det lite....Inte så kul att ge bort något som är mosat. Det är verkligen inte försiktiga med väskorna. Såg hur de slängde upp dem på rullbandet till planet.  Morr morr

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Är hemma helskinnad efter resan i alla fall.

Adjöss!



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va jobbigt det där med tornadovarningen, jag hörde om det men hoppades att ni inte skulle måsta vänta. Men va bra att ni kom hem till Sverige iaf! =) jag hoppas att presenten inte försördes eller förstörde mycket!

2009-10-04 @ 19:13:53
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0