Funderingar över fredagen

- Nej jag är inte arg, jag är bara besviken!

Att höra den meningen från en förälder är det värsta man kan höra.

Tur att det var länge sedan nu, som jag hörde det alltså. Kanske har jag varit en duktig flicka, eller så beror det på att jag inte bor hemma längre. Hoppas på det förstnämnda.
Kanske mamma kan förklara?

Idag funderar jag över kladdkaka eller något annat smarrigt som fredagsmys. Får se vad det blir.
Inspirationen och suget kommer helt och hållet från min lillasysters blogg. Där bakade de visst en underbar kladdkaka. Oretvisa.

Adjö adjö.






Kommentarer
Postat av: hazel

kladdkaka, jag dör så gott! jag tro att jag ska baka det med ikväll! fan camilla, inga fler fettips!(går dåligt för mig att gå ner i vikt) :P

2009-10-23 @ 14:33:21
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0