20 frågor.

Frågor och Svar! 


Tre namn du lyssnar till:
Camilla, Milla, älskling

Beskriv din personliga stil:

Bekväm och insperad av humöret.

Vad blir höstens plagg?
Stickat, färgsprakande halsdukar och en snygg mössa.

Vilka skönhetsprodukter klarar du dig inte utan? 
Hmm...conceler och mitt puder från id.

Vad är en "Trevlig dag" för dig? 
Ingen stress, inga måsten bara få göra det jag vill för stunden.

Favorit i garderoben? 
2 favoriter, En t-shirt från New york med ett lite rockigt tryck och mina nya jeans.

Favorit accessoar?
 
Sjalen från Urban. Så vackra färger!

Något du aldrig skulle ha på dig frivilligt?
 Något i size zero.

En vanlig frukost för dig?
 
Havregrynsgröt med råsocker på toppen!
Mumma kardemumma!

Din dröm just nu?
Skaffa ett drömjobb, hus och åka till en varm och stressfri miljö.

Favorit maträtt?
Kyckling, kyckling och åter kyckling.

Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
 
Mörka och markerade ögon, chokladbrunt hår. Det låter smarrigt :)

Kan du kasta macka?
Så matglad som jag är så...Hm hm nej!? :)

Föredrar du strumpor, skor eller barfota?
Mina norska svartvita tjocksockar tack!

Några närliggande planer?
 Hoppas på en IKEA- resa!

Vilka typer av bloggar läser du helst?
 
Bloggar som inspirerar.

Vad ska du önska dig i julklapp?
 Hushållsassistent, Presentkort från IKEA, Axelväska till alla skolböcker
hm hm hm..?

Vad är du mest tacksam över?
 Att jag lever och har så underbara människor runt omkring mig!

Är du snål eller generös?
Ekonomisk låter bättre. Älskar att ge bort saker.

Vad gör du enbart när ingen annan ser?
Bajsar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0