Tele2?

Tele2 funkar inte i umeå!

Har en box över med nöjespaketet för 69 kr i månaden om någon är intresserad?? :)
Hör av er i sådana fall så fixar jag överlåtelsen, vilket är GRATIS!
Känns lite surt att betala för något jag inte kan använda!


I kväll blir det att flytta in de sista sakerna. Sedan grilla med Samuel och Julia.
Inflyttningsfesten fick vänta tills nästa helg. Många hade annat för sig. Tråkigt nog :/

Fy vad jag var ledsen i går. Kunde inte stoppa tårarna ett tag. Saknar allt och alla på Förskolan I Knaften.
Kommer snart att hälsa på!

Nej nu ska jag ut en stund i solskenet.

Adjöss gott folk!

PS.Bilder på lägenheten kommer vid ett senare tillfälle när det är lite mer ordning.D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0