Uppe med tuppen

Vaknade halv sju i morse, men låg och drog mig till kvar över sju. Skönt så skönt! Härligt att bara krypa ner under täcket igen och inse att jag kan ligga kvar en stund till.

Nu kurrar det i magen, men vill kolla runt lite till på de obligatoriska sakerna. Alla bloggar, hotmai, ams, blocket, lägenheter, just ja Hemnet ska jag in på.

Börjar inte förrän vid 10 så jag hinner kika runt en stund till :)

I kväll blir det bara att käka när Thomas kommer hem, sedan ska vi och högen från snicken i väg till Bockslliden och åka bob, pulka, tefaf, SKOJ! Lördag hoppas jag på fint väder så man kan sitta ute och bara njuta. Grilla korv och lyssna på tystnaden.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0