Tystanden är härlig

Detta har varit en utmärkt dag. Vi bestämde oss att vi skulle bege oss ut och grilla denna soliga dag,
Jag och Thomas. 
Ryggsäcken fylldes med  grillkorv, liggunderlag, varmchoklad, kanelbullar och mackor (som vi sedan klämde ihop i ett gärn över elden).
Skönt att bara få komma ut en sådan härlig dag. Lyssna på tystnaden och njuta av solen som sakta värmde mina bleka kinder.
Tråkigt bara att min kamera gav upp efter ett fåtal kort...Så går det när man inte planerar i tid :)



Thomas :)


Älsklingen laddar upp för en perfekt brasa :)




Här försöker man vara seriös. Men Thomas har svårt för det ibland :)

Nu ska jag dyka in i reprisen av Simon och Thomas och invänta Emma.
I kväll blir en lugn kväll med godis, babbel och tv tittande.

Precis vad som önskas just nu!

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Mysigt!

2009-03-23 @ 09:16:39
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0