Ris och ros

Vilka fynd jag gjort idag.
Schnygg väska för endast 5 kr.
En svart gammal islåda, samma typ som jag redan har ( men den är röd) 5 kr
Ett svart tunnt bälte 5 kr
Snygga stilrena ljustakar en svar och en röd 10 kr st

Har tyvärr inga bilder på det, men är helt klart nöjd.

Inspiration inför våren har lett till att jag har köpt lite olika spännande fröer idag som jag tänker sätta framöver. Hoppas på mumsiga resultat.

Något som är midre bra är att vi inte fick superlägenheten öst på stan! Han ringde idag och sa tyvärr tyvärr.GUBBE!
Suck suck. Men lite fynd piggade upp mig och även den glada tanken på att jag snart fyller 20 år, vilket inte är helt fel :)

I morgon kommer även en tjej och tittar på min lägenhet, suveränt!

Nu ska jag städa undan lite skrot och hoppas på att hon gillar detta utsökta krypin.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0