Önskningar

Sitter och funderar över vad jag önskar mig när jag fyller år. Lika svårt varje gång.
Gillar ju inreding och om man nu ska flytta skulle det ju inte sitta fel med lite nya möbler, eftersom de jag har delvis tillhör min syrra, eller är arvegods.

Prestenkort är inte helt fel. IKEA skulle sitta fint, eftersom de har de mesta till ett bra pris.( blev lite avis när Julia hade varit där förra veckan och hittat en hel del snygga saker)
Skönhetsprodukter, gillar att lyxa till det med srubbiga och bubbliga saker.
Uppläggningsfat, mindre skålar, bestick mm. Inte helt fel. Gillar svart, vit och röd!
hm...
Smycken är alltid bra. Roligt att ha något nytt ibland.

Jadu, fantasin har torkat. Är mest bara glad om någon kommer förbi och säger grattis till lilla mig.
30 Mars. Lägg på minnet :)

Adjö.



Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart kommer man ihåg det datumet! ;)

2009-03-20 @ 10:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0