Midsommar

Jodå, jag hade rätt skoj.
Bra sällskap, väder och mycket alkohol. Synd bara att den vidervärdiga 60 % snusket började verka på väg hem för klädbyte. Magen vände sig ut och in, men inget kom upp. Vilket var synd. Hade gärna kräkts upp det hemska. BLÄ!
Stannade hemma resten av kvällen. Halvt sovande. Tråkigt som man är ibland, men what to do.

I kväll vet jag inte vad som händer och sker. Tar det mest bara lugnt och längtar till sängen. Känner mig aningen sliten efter gårdagen. I morgon bär det i alla fall ner till Umeå. Hard work work!
Sista veckan med gänget. Synd, eftersom man har kommit in i gänget och börjat lära känna några stycken. Men som sagt "what to do"?.

Nej nu ska jag kika vidare på allt vad som internet har att erbjuda denna dag.

Adjö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0