Loppisfynd

Jag älskar loppisar. Strosa omkring och titta och känna.

Några av de senaste fynden hittade jag i Lycksele. Små gårdsloppisar är det bästa. Det är där man kan göra fynden. Här är mina :


Armband 10 kr. Perfekt färg mot solbrännan.


Burk för 30 kr. Perfekt att förvara götta i!


Små glas med roliga och färgglada etiketter. 2 kr st!


Barnstol från 60-talet. Mycket vacker och endast 60 kr. Thomas var minsann inte glad över köpet, snarare lite orolig. Köpte den faktiskt åt min brors dotter.



Som ett litet plus i kanten går den även att fälla ner. Gulligt värre!

Nu ska jag njuta av min underbara vaniljkaka i solens hetta.

Adjö!






Kommentarer
Postat av: vickan

Heeej! Oj vilka fina prylar du fyndat!

För oss går det bara bra med huset, verkar bli köp redan i sommar, kanske om någon vecka ;) Weeeiiii!!! Å gubben ska lämna kvar allt han inte tar med sig, bl.a. en skitsnygg gammal soffa, svart stilren med schackrutiga dynor... WOW:)

2009-06-30 @ 12:09:19
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0