Taggad till tusen!

Gud vad taggad jag är på att åka till Emma i en vecka! Måste bara få tag i DIG så vi kan bestämma något! :D Känns lite nervöst om man ska åka själv, byta flyg och sitta ensam på flyget så länge..men men vi får prata om det när vi skypar nästa gång! Jag vill verkligen komma!! :) Om jag nu ska plugga kan man väl vara ledig en vecka eller så? Någon som har någon aning? För jag vill iväg och pengar har jag sparat och det känns som det här är något som man annars inte har möjlighet till. Vill hälsa så dig NU!

I kväll ska jag och Thomas vara hundvakt när Mamma och Leif ska på middag. Lilla Racer kan ju inte vara hemma, så då ställer vi upp och passar honom.

Tills dess ska jag nog bara ta det lilla lugna. Kanske göra min välkomststen som ska placeras utanför dörren i umeå. Hoppas på ett bra resultat. Pyssel är alltid bra när man har lite att göra.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Cristel

oho far!!! jag skulle gärna fara också, till usa alltså blir säkert ännu roligare när du har en emma där`? :)

2009-07-18 @ 13:08:35
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Emma

JA! KOM HIT! :D haha när ska vi skypa då? måndag kanske?

2009-07-18 @ 14:40:31
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: vickan

Vilket smart pyssel med stenar! Haha, vad kul, det ska jag också testa! Måste man ha någon speciellt penna? Man får vara ledig från universitetet om man vill, eller ledig och ledig - frånvaranande, men man får ta igen uppgifterna senare och missar man ett seminarium får man restuppgift, så det är ingen fara :)

Vilka fina bilder du tagit på blommorna!

Vi kanske ses i helgen, jag är sugen på att åka till Lycksele!

2009-07-19 @ 15:09:11
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0