Sjusovaren

Sovit läänge idag. brukar vanligtvis stiga upp vid niotiden, men de senaste dagarna har jag sovit läänge. Vaknat och somnat om. Skönt må jag säga!

I morgon därimot ska jag upp och jobba vid sju, så då blir det ingen sovmorgon. Spännande med ett nytt jobb. Prata minnen med gamla människor, värma mat och hjälpa till med vardagliga sysslor. Blir nog bra ändå. Eller vi får se helt enkelt.

Idag ska jag inhandla svart sprayfärg och förhoppningsvis några dekorativa blommor till min röda vas som numera står och gapar helt tom. Fick sådan inspiration när jag såg idéen om att spraya saker i den färg man önskar. Gamla burkar med något udda mönster, eller en tavelram som sett sina bästa år. Sen är det bara att använda fantasin. Varför inte använda självhäftande bokstäver och på så sätt märka upp burkarna. Ett roligt och lätt pyssel helt enkelt.

Nej, nu ska jag trippa iväg efter min bil och därefter inhandla diverse saker.

Emma- jag måste komma och hälsa på dig! Men jag vet bara inte när, men förhoppningsvis snart!
Saknar dig.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0