Ledig

Idag har jag umgåtts med Elvira. Kikat runt lite på stan, fikat och bara pratat på om allt möjligt.
De måste vi göra om! är ju så sällan vi ses.

Just nu bor jag hos Thomas föräldrar i Lycksele, eftersom jag blir mörkrädd av att bo ensam i knaften. Jag tror det spökar! "Haha" tänker ni men får alltid en obehaglig känsla när jag är där. Som att jag alltid är övervakad.
Då bor jag därför här i deras hus medan alla är bortresta i knaften.

I morgon är det jobb som gäller igen. Hoppas inte något mer otrevligt inträffar. Känns ändå som jag börjar komma in i arbetet. Rutiner osv.. men det tar verkligen lång tid att lära sig namnen och var alla bor. Det är som inte samma sak som att jobba på en förskola där det är samma personer som man träffar dagligen. Här inom hemtjänsten är det mer att man träffar många olika och inte samma varje dag.

Har nyss pratat med Emma på skype. Blev lite tårögd när jag pratade med henne om hur tråkigt det känns när man inte kan ses och bara prata när man vill. Känns speciellt tomt när man ska ut. Inget är som förut...Men snart ses vi! Vi måste ses!

Nu ska jag kika vidare på bloggar och bli inspirerad. Fylla på min kreativa sida!

Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0