Kittlande poppkorn

Pratade jag med Emma-Det var läänge sedan nu :)
Var på bio- Baksmällan är att rekomendera om man gillar skratt och galenskaper. Inte en enda tråkig och seg stund på hela filmen. Kramp i magen sägen väll allt om omdömmet!

Just ja, vi käkade poppkorn till filmen. Resultatet av det var att på hemvägen fick jag gå kittlandes hem av envisa poppcorn som skulle smita in i tröjan och lägga sig i naveln. Hm, ja varför berätta något sånt Camilla? Äh sånt som händer. Ni har säkert varit med om något liknade :D
Eller?

Nej nu måste jag ta en bild på min lampa av tråd och lägga upp. Känns som det är dax att tillverka en ny snart till sovrummet.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0