Beställning på G

Hittade en fin klänning/Tunika på Ellos i Indigoblå. Rea till och med :)
Även ett nytt överkast i brunt fick slinka med beställningen.
Väntar nu med spänning!

Idag har jag även hunnit med att besöka mitt gamla jobb. Sötnosarna minns mig :)
De verkade minsann tycka det var roligt att se mig igen, vilket kändes bra.

Idag fick jag även nys om lite jobb inom hemtjänsten här i Lycksele. Får se vad det blir. Kanske får man jobba lite under sommaren och bryta denna slappa stil. Även om "ledigheten" är sköön. Men pengar sägs ändå vaar livet, så varför inte satsa på det i stället :)?

Nej, nu ska jag sluta babbla på om ditt och datt och göra någon nytta.
Hm, Tv kanske?

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tv gör väl igen nytta?

2009-07-06 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0