Middag

Åh, kvällens middagsångest blev räddad med pommes frites, rebensjäll, kyckling och kotletter (mumms!!) Alltid lika trevligt att bli bjuden på mat. Samtidigt måste jag erkänna att jag var lite rädd för att den pinsamma tystnaden vid matbordet skulle komma smygande, men det gick bra alla åt och hade trevligt. Thomas farmor och farfar är inte så farliga som man kan tro ;P
Fick mig även en bra titt på huset, som skulle vara ett toppenhus om det renoverades :) Biorum/bar, många rum, syrum,musikrum, vin/matkällare, walk in closet mm :) Men men, man ska nog inte gå för fort fram. Först vill jag att jag ska få ett fast jobb, sedan måste även min kära Thomas flytta hit och få sig ett jobb och så har jag även sneglat lite på olika kurser som jag skulle vilja gå :)
Ja, det är mycket som man måste få i ordning på innan man börjar tänka på hus, men fantisera kan man alltid.

Ha en bra kväll! Nu ska jag mysa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0