I väntans stund..

Ibland behövs de där dagarna i från varandra. Nu inser jag verkligen hur mycket jag älskar dig och hur mycket man egentligen kan sakna någon. Snart, snart kommer du in genom dörren så jag får slänga mig över dig haha!

Middagen är planerad, men ej påbörjad. Fläskfilé med pommers frites, bearnaisesås och sallad, mums om ni frågar mig!

Denna vecka har varit förvirrande och lite bakvänd. I vanliga fall på jobbet måste vi ofta stressa och försöka hinna med att vara alla barn till freds, men denna vecka har man mest pysslat, fixat i ordning sådant som man annars aldrig har tid med. Skönt med en mjuk start, men nästa vecka borde det dra i gång. Hoppas hoppas man får vara kvar, trivs verkligen på Förskolan i Knaften.

Nej nu ska jag fixa och dona i köket en stund, så vi kan äta när Thomas kommer hem :)

Älskar Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0