Det bara hände...

Fy på mig! men det bara hände...orkade helt enklet inte i väg på gymmet i morse. Fy fy!
Men men sånt som händer. Någon som känner igen sig?

Idag har det varit en trivsam dag. Promenerade med alla barn i det härliga vädret. Tittade på "gammtraktorn" och en massa annat "spännande" som fanns efter vägen. En skata flög förbi, men den flög inte upp och ner som endel tycks tro att de gör över del lilla byn Knaften.

I morgon kommer min Thomas hem. Äntligen! känns som veckorna går så sakta i bland. Men icket ska han umgås bara med lilla mig, han skulle bestämt ut och åka Magnus nya fräna bil. Men men mer chips och dipp till mig och Emma hehe!

Nej nu ska jag vika tvätt.(Jippi)

Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0