Dagens funderingar

Idag har man jobbat och stått i. En helt vanlig måndag helt enkelt, eller nästan.
Fick ett erbjudande om att arbeta som personlig assistent till en flicka som är runt 11 år, vilket inte lät helt fel. Känner mig lite less på att aldrig riktigt veta om man får vara kvar eller inte och att ständigt räkna kronor och ören när man ska köpa något. Samtidigt är det inte ett jobb som man blir miljonär på, men det är iaf en heltid i stället för en halvtid + att mna slipper köra 3 mil varje dag för att ta sig på jobbet.
Men det känns konstigt om jag skulle lämna Förskolan i Knaften, jag trivs ju så bra. Personalen, barnen och arbetsuppgifterna är toppen! Ska höra i kväll vad detta nya arbete skulle innebära och så vidare, så får vi se :)

Just nu håller jag på att tvätta...sedan blir det nog att planera inför morgondagens samling som jag ska hålla i. Känns lite extra jobbigt att två föräldrar ska vara med, eftersom vi har två inskolningar på gång, men det ska nog gå bra. Får köra på som vanligt.

Åh vad jag saknar dig! Känns så konstigt utan dig här.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0