Skotta sig ut

Hej där i snökaoset!

Denna dag vaknade jag vid 4 tiden, pigg som en lärka. Bestämde mig sedan för att försöka somna om, men det var svårt. Mitt ben kliade ( Nej jag har inte löss), kudden var oskön och låg och vred mig i timmar tills jag äntligen klev upp strax efter sjutiden...kanske ändå sovit en snutt dessa vakna timmar, eftersom jag känner mig rätt pigg.
Skulle ändå helst av allt bara ligga kvar under täcket och njuta av värmen, med tanke på vädret utanför så känns det väldigt lockande.


Mer lockande att stanna inne i värmen idag.


Åh min stackar bil! Längtar inte tills jag måste iväg till jobbet...

Allt för denna morgon. Hoppas ni tar er till era jobb, dagis, affären osv idag. själv ska jag försöka så gott det går!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0