I takt till musiken

Denna morgon for jag på gymmet lite tidigare än vanligt. Kanske därför det gick så trögt idag. Var helt ensam där så man blev inte så taggad på att träna. Jag tycker att det ska vara lite lagomt med folk så man känner motivation.
Musik är också viktigt, så fort jag blev ensam startade jag musiken och då gick det mycket bättre. Tränade som i takt med musiken :)

Nu har jag precis tagit en dusch och ska få i mig lite frukost.
Sedan väntar jobbet.

I kväll ska jag umgås med Emma. Får se vad vi hittar på.Ibland är det bara skönt att göra ingenting. Se tv, snacka gojja och fika lite :)

i morgon kommer den efterlängtade fredagen. Skönt med helg och myspys.

Adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0