Bilder från julmarknaden

I helgen var det julmarknad i Lycksele. Som de flesta kanske har läst, stod jag där och sålde diverse saker :)

Här kommer lite bilder från vårt bord!



Mina "tandtroll" ljusknyten, tändsticksaskar, lite kola, dekorationshjärtan och mycket mer!






Mammas fina krokar, trollsländor och josefines pyttesmå änglar.


Måste säga att det var en lyckad helg. Tack vare vädret så kom många besökare och besökte alla oss på markaden!

Nu är frågan vad man ska göra med resten av alla "tandtroll" som jag sytt.
Tre alternativ. Utlottning här på bloggen, beställning eller vänta till nästa försäljningstillfälle..Hm hm?
Det tål att tänkas på :)


I kväll ska jag njuta av glögg i gott sällskap!

Ha det fint.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kom till innanför dörren ganska exakt kl 16 igår och missade därmed hela julmarknaden :( Men jag måste säga att du har gjort jättefina grejer :)

2009-12-07 @ 15:59:38
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Vad mysigt med julmarknad.. skulle också ha velat gått på någon och vad fina grejer du sålde!

2009-12-07 @ 16:31:46
URL: http://isabellees.blogspot.com/
Postat av: mamma

"Å" va snyggt !

2009-12-07 @ 20:16:12
Postat av: Ulrika

förlåt camilla att jag inte kom till dig på marknaden, men jag missade den totalt ! :/ hoppas du fick sälja bra :)

2009-12-14 @ 22:19:30
URL: http://buttkiss.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefina saker, men alldeles før låga priser.

De dær Tandtrollen borde du lagt på en 100 lapp minst på priset!

2009-12-15 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0