Lite "irri"

Irriterad.
Ingen bra start på påsken. Leif har backat på min bil, men det kanske löser sig. I stridens hetta kan allt hända. Förbannad belv jag iaf. Flygförbannad! krossad framlyckta och knövlig och spräckt kofångare!!!! HELVETES JÄVLA RÖVSLICKARE!! Fy så arg jag var, ingen bra start helt enkelt.

Nu har Storasyster, Joakim och Ines åkt. Tyvärr inga bilder, men ack så söt hon är :)
Oj så mycket som händer just nu, men ingenting skriver jag om här.  Känns som det håller på att dö ut. Orkar inte skriva och rabbla om längtandet om lägenheten och jobbsökandet hela tiden.

Är även irristerad på en lite äcklig tjej. Men verkar inte räcka med vad jag tycker...
Har inget med vad andra gör och vilka de umgås med, men någonstans går väl gränsen!?
Bara för att man är lite ensam behöver man inte  ta första bästa och dessutom en som typ har varit och slickat på halva stan.BLÄ! Haha, går ju inte mer än bara skratta!!
Hoppas jag inte får ett utbrott i helgen.

Nu vill jag bara att Thomas kommer hem så jag får prata av mig lite och sedan avnjuta en god middag. Kycklinggryta och ris :)

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0