Kreativiteten på topp

Idag lyser solen ute, men trots det är det ingen speciell värme. Känner att höstjackan borde letas fram.
igår fick man gjort lite i lägenheten. Städade, Tillverkade ett eget designat tidningställ, men är tyvärr inte helt klart än. Därför kommer en bild vid ett senare tillfälle.
Idag blir det även lite pyssel i hemmet, eftersom vi ska ställa in vår (nya) säng som förhoppningsvis kommer att rymmas. Men eftersom jag är rätt pysslig av mig så löser det sig nog.

Känner att inspirationen är på topp, vilket känns helt underbart. Detta kan bero på att jag fick ta en runda i Carlos Martinez blivande hus, som kommer att bli helt suveränt när det väl är klart. Allt är uttänkt in i minsta detalj. egen tillverkad färg, handgjorda lister, handslipade golv med en lite rustisk känsla. Högt i tak med bjälkarna kvar i taket, vilket fick mig att bli grön av avund. ÅH så fint det kommer att bli och OJ så mycket arbete. Jag måste säga att jag är djupt imponerad!

Nu är det ungefär en månad kvar tills älskligen fyller 20 år. Det året man helt vill vara hela sitt liv. Kanske längta tillbaka till och påminna sig om hur spännande det var att få köpa sin första (egeninhandlade) öl på systembolaget. Därför vill jag att det ska bli speciellt, men har ett litet tag på mig, så det ska fixas.

Nej, nu ska jag ut och säga farväl till solljuset och bära in vår breda härliga säng!

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0