Kalasfin låda


I söndags var jag på kalas hos ett av mina underbara syskonbarn!
Eftersom jag är av det pyssliga slaget kan jag inte låta bli att
fundera ut en mer kreativ inslagning, i stället för att bara
rulla runt lite papper och några spretiga snören.

Nu är det mest intensiva perioden för födelsedagsfiranden.
Många i min vänskapskrets fyller i alla fall år de närmsta månaderna.



Jag använde mig av en svart skokartong. 
Oftast brukar de vara bruna, så klä in kartongen om du inte är nöjd med färgen.
Därefter låter du bara inspirationen flöda.

Klipp ut djur, mönster, olika landskap eller
något annat du tycker passar i olika färger och material.


Placera ut dem på lådan och limma därefter fast dem.



Så här blev min låda.


Födelsedagsbarnet hade önskat sig olika djur så det fick bli det hemliga innehållet.





Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0