Inspirationskälla


Ibland får man frågan var man hittar inpiration till allt man gjort.
Inspiration för mig är att faschineras av något för att sedan göra om det till mitt eget.

Kreativiteten kommer ofta när jag varit hemma hos någon.
Någon som har många fina saker, stilrent och kliniskt, färgstarkt eller med grafiska former,
ja alla möjliga hem ger mig idéer!

Jag kan få idéer genom att läsa tidningen, gå i butiker, ett mönster på ett tyg.

Men sen är det de där med att använda sina idéer. Man kan få massor av inspiration,
men när man väl ska sätta igång känns det inte alltid lika kul.
Ibland måste de få ligga på lager och mogna för att sedan komam till användning.

Just nu ligger mina idéer och mognar.

Sakta men säker plockas dom fram!



Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0