My comback


Jag måste börja med att säga TACK för alla fina hälsningar!
Är så roligt att så många hörde av sig angående mitt fortsatta bloggande.
Nu förstår jag att jag kan bara inte ge upp så där.
Ni har peppat mig till att fortsätta så OKEJ, jag gör det.
Men, i hopp om att Ni kikar in då och då :)


Min nya comback inleds inte lika dramatisk som många kändisar.
Men med en kreativ inställning och gott mod.
Precis som förut. Fast bättre!

Jag kände att det var dags att återuppta skrivandet igen när jag igår
 fick en suverän present av min bror och hans sambo.

För att Ni ska förstå glädjen kanske Ni måste tänka tilllbaka till i sommar.
Till ett av sommarens alla fynd jag gjorde.

I somras fyndade jag ett uppläggningsfat från serien "Ruter" mitt i ingenstans.
Då tänkte jag bara wow den här serien ska jag absolut börja samla på.
Med ögon som en haj och öron som små paraboler minns min svägerska detta och
gav dem några delar av serien till mig och T, som tack för att vi var barnvakt en helg i somras.








Det är nästan så man ryser.
Så glad är jag!


Och jag känner att det är skönt att man är på gång igen.


Vi ses!


Adjö.


Kommentarer
Postat av: Eli

Men det var jättesnällt av dom ! vad jag blir imponerad av Svägerskan hon har "dolda"talanger ,men det visste jag !

2010-10-11 @ 20:45:10
Postat av: Nettan

Åh vad fina :)

2010-10-12 @ 00:46:19
URL: http://www.nanette.se
Postat av: ingamaj morfar

va häftig servis o du skriver bra o roligt fortsätt kramizzar ingamaj

2010-10-12 @ 21:28:52
Postat av: Sandra

Jättekul att du beslutat dig för att fortsätta, jag är en av dina "stammisar" på bloggen iallafall ;)

2010-10-12 @ 21:49:19
URL: http://sandrasjogren.blogspot.com
Postat av: Catrins Garderobstankar

Puh att du inte tog bort bloggen. Och vilket fint porslin!



Ta hand om dig! pepp pepp!

2010-10-13 @ 21:20:33
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: sofie

kul att du vill fortsätta skriva :)Gör gärna ett besök på min blogg, jag har nämligen hittat en väldigt gammal och fin bild på dig och hazel sen ett antal år tillbaka, den är uppe på min blogg nu. Du minns den nog när du ser den ;)

2010-10-14 @ 12:28:30
URL: http://sofieselin.myshowroom.se
Postat av: Jennie

Vad kul att du blev glad av presenten! :)

2010-10-14 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0