Rent i varje vrå


Visst tar alla dessa olika flaskor med rengörningsmedel en hel del plats?
Och jag vet inte riktigt om jag håller med alla
reklamer om olika rengörningsmedel som "poff och smutsen är väck" osv..
Dessutom känns det inte speciellt bra för varken plånboken eller miljön
att köpa hem en massa kontiga medel.


Jag nöjer mig med såpa.
Till det mesta faktiskt.





På toaletten har jag en blomspruta med lite såpa och vatten i.
Då är det lätt att hålla rent.

I ugnen eller på golvet fungerar det också alldeles utmärkt.

Fler tips på vad man kan ha såpa till hittar Ni HÄR.



Gnugga på!



Adjö.


Kommentarer
Postat av: Freja

sv: jag önskar jag kunde säga att det var jag som hade skrivit den texten, men just den har E.E Cummings skrivit. Han var duktig. Kolla in hans grejer vettja!

2010-09-01 @ 19:54:33
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Här har du en till som kör på såpa! Och det är himla praktiskt att ha en sprutflaska med vatten och såpa i för när man städar!

Och snygga lopisfatsfynd du gjort!

2010-09-03 @ 19:13:40
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Helena

Men, som allergiker måste man komma ihåg att eftertorka med ren trasa när man använt såpa, annars torkar såpan, blir till ett fint pulver som man andas in, och det är inte toppen...

2010-09-10 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0