Sista minuten julklappar

Säkert finns de dom som inte handlat färdigt innan jul, men äh, lugn det ordnar sig!

Börja med att skriva en lista innan du ger dig ut i julpaniken. Skriv ner lite förslag på vad du kan ge till var och än. Kolla in olika butikers hemsidor, kanske kan du beställa hem? eller kolla om varan finns i butiken du tänke besöka.

Här är några förslag på julklappar:

Matintresserad- Köksknivar, kokbok, drinkpinnar,skärbräda, matupplevelse ( ex vinprovning)
Fordonsintresserad- Verktygskit, rengörningstvål för händerna, bilvax, Upplevelse ( ex rally)
Mormor/ farmor- Fin tvål, handkräm, handdukar, varma tofflor, tidningsprenumaration,pläd, fin choklad.
Morfar/ farfar- Tofflor, tidningsprenumeration, strumpor, mössa/ halsduk, en bra bok.


Hittar du fortfarande inte på något bra att ge? Tänk ekelt, så ordnar det sig!

 Presentkort ( Tråkigt att ge, roligt att få)
Tidningsprenumeration ( Finns tidningar för alla smaker)
Korg med godsaker. Lite vin, snacks, doftljus, badolja, bara fantasin som sätter stopp
En upplevelse ( Finns otroligt mycket att välja på i alla prisklasser. Bara att googla runt)
Hemma gjort godis. (Gör egen tryffel och packa in i en snygg låda. Perfekt till den som har allt)


Packa in alla paket med omsorg. Rafsa inte ihop paketet, utan lägg lite tid på utsidan så känns själva innehållet ännu mer speciellt och uppskattat!


Hoppas det ordnar sig!


Adjö.


Kommentarer
Postat av: ekström

tack för sista minuten tipsen, men nu fick jag istället ångest för paketinslagningen istället.

2009-12-23 @ 08:34:21
Postat av: Peter Olofsson

Nu har jag exakt en timme på mig innan den "stora Julbataljen" brakar igång i det Olofssonska hemmet, så den timmen ska jag nu ägna mig åt att önska alla mina gamla och nya Vänner i Bloggvärlden en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Kram ifrån Peter!

Som sagt ha det som bra som det bara går och var rädd om dig och de dina!

2009-12-23 @ 09:49:53
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0