Home sweet home

Äntligen är man hemma på riktigt. Skönt att få packa upp allt ur väskan och slippa leva livet som en flyttfågel.
Måste ändå säga att sommaren har gått fort. Jag som oroat mig för jobbet inom hemtjänsten, men nu kommer det mer att kännas tomt att inte träffa dem mer. Förhoppningsvis ses vi fler gånger.

I sommar har jag gjort lite fynd och några av dem har jag inte visat upp ännu. Dessa fynd hittade jag i Mårdsele. En by med tre hus fyllda av loppisprylar. Värt ett besök för dem som vill fynda.



Ljushållare i smide 5 kr


Burkar i vackra färger 40 kr


Barnklänning till Ines 20 kr

Det var det.

Nu väntar jag bara på att min underbara pojkvän ska komma hem.
Då känner man sig riktigt hemma.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, men måste ju försöka få någon form på kroppen! :) hur är de med er då?

2009-08-13 @ 21:39:35
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en søt klænga det! Storlek?

Smidesljushållaren hade kunnat passat storasyster i fødelsedagspresent, hrm, hrm.....

Skoj med NY!!! Jag ær inte alls avundsjuk.(bajscamilla)

2009-08-15 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0