Hemma hos oss


Nu har vi snart bott här i en månad.
Tiden har gått fort måste jag säga.
Men jag trivs som fisken i vattnet!

Möblerna börjar ta plats. Fattas lite saker på väggarna och lite småfix.
Allt tar sån tid.



Min byrå o sovrummet med smyckesträden och mina ljuvliga hattask.
På toppen står en par skor från Bianco som min syster
köpte till mig när jag gick på bal.



En blandning mellan loppis, pyssel och Ikea



Sovrummet



Min underbara pall som numera tagit plats under ett av fönstren i sovrummet.



En del av vårt kök.
Ser fram emot att köpa ett par mindre högtalare och byta köksluckorna.


Käksbordet.



Ha en bra kväll!




Adjö.




Kommentarer
Postat av: elvira

Oj vad fint ni har det :) Man kanske måste svänga förbi och se det irl ;D

2011-02-10 @ 22:18:53
Postat av: Camilla

Elvira: Jadå du är alltid välkommen :)!

2011-02-11 @ 09:27:59
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Jenni

Åhhh vad fint ni har det, har varit inne flera gånger men kom på nu att jag glömt att kommentera just detta. Kram

2011-03-25 @ 22:06:08
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0