Nya kuddar i rasande fart

Huvva så kallt det är ute. Nu får det banne mig bli mildare någon gång!

För att förbereda soffan för den kommande våren har jag äntligen gjort något vettigt med mitt fina tyg från IKEA.
Det blev två nya kuddfodral till soffan, vilket gick i en rasande fart.
Att man inte gjort det tidigare?





Ibland drar man sig för att göra vissa saker, även om man vet att det går fort och det ofta blir bra.
Någon som känner igen sig?




Dessa kuddar fick ta plats i sovrummet.
Den vita är från IKEA och den svarta hittade jag på rusta för endast
29 kr!



Nu ska jag mysa bland mina kuddar.



Adjö.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja he va ingen lyckad dag direkt, men he bruk va så ibland :P

Jo de ä ju de :) Men de låter intressant! Det är roligt att få jobba med barn, har varit å jobbat på dagis i husbondliden förut, va himla skoj:) Mycket roligare än o jobba inom hemtjänsten!

2010-02-25 @ 19:44:03
URL: http://frokenskarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0