Lite uppdaterning

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här.

Inflyttningsfest. Väldigt lyckad fest trots allt. Trodde inte så många skulle dyka upp :) Otroligt god champagne och fina inflyttningspresenter. Det kommer väl till pass när sommarens sköna sommarkvällar kommer och grillning blir nummer ett på listan.

Vad mer har hänt...

Ströjobbat lite. Just på på Kungsgårdens förskola. En av Umeås största förskolor. Där även min brors son går.
Känns bra att man har börjat få in lite krokar här och var. Hoppas det rullar på i rätt riktning! Även skö´nt att dela erfarenheter och kunskaper med andra som är i samma situation.

I helgen åker vi nog en sväng mot gamla herliga Lycksele.Måste ju få träffa Emma innan hon åker. Känns helt overkligt att hon faktiskt kan vara borta ett helt år. Sjukt!! Kommer att sakna dig :(

I går var vi ute och gick innan maten ca 45 min. Sedan cyklade vi till Samuel och Julia vilket är runt 1 mil enkel väg från oss. Sjuk vad man rumpestump värker! Härligt att röra på dököttet som växt till sig runt magen!

Längtar nu bara till den riktiga värmen kommer. Även om jag fick lite försmak på sommaren idag i solskenet. Längtar efter att få sitta och njuta på vår balkong och kika på mina kryddor och annat smått och gott jag varsamt har planterat. Måste nästan kalla mig för en liten husmor. Gillar att laga mat, baka och odla ditt och datt. I like it!

Nu ska jag sjunka ner i soffan och spana in vad Äntligen Hemma har att erbjuda.

Adjö.




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer att sakna dig också ska du vet! Men du kommer alltid att vara välkommen att hälsa på =) hihi

2009-05-14 @ 10:46:50
Postat av: Madde

Hej Camilla! va kul att jag hittat till din blogg =) va kul att få jobba på hemgården så nära lillplutten. hoppas du kommer trivas bra i umeå nu. kram

2009-05-14 @ 18:58:59
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0