Städning och sura miner

Idag är mer eller mindre en städ och tvättdag för mig som är hemma. Tråkigt men tyvärr sånt som måste göras. Bara fram med städgrejerna och hugga in i första bästa hörn.

Denna dag innebär även ett sörsta besök på  universitetet.
Måste försöka kopiera lite sidor ur en bok som jag beställde från Vindeln, men som jag inte fick. Något fel inträffade när de bsetällde den TILL MIG och nu är det kö på bokjäveln! Snacka om att bli förbannad. Men fick i alla fall tränga mig lite före i kön och få den i mitten av september. WOW vilken tröst säger jag bara. TACK TEGSBIBLIOTEKET!

Hoppas det går att kopiera och att det inte är 110 sidor jag måste ha. Då ligger ni surt till.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du läsa? :)

2009-08-27 @ 12:05:46
URL: http://minisassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0