Fredagsmys!?

Gillade verkligen den reklamen. Speciellt sången. Nu känns det mer som en sång som inte stämmer med verkligheten.
För mig är fredagsmys Fångarna på fortet, Gladiatorerna, frågesportsprogram osv. Nu finns ingenting på tv, verkligen inget. Hur många kanaler som helst, men inget får känslan av fredagsmys.
Känner mig som en riktigt inbiten konservatist just nu, men det var visst bättre förr.

Okej, alla program som är bra och underhållande har inte drait i gång än, men en viss planering måste de väl ha när det gäller tv-tablån. Urk!

Jag får hålla mig till något vettigare dessa kvällar. Käka chips och kolla in kreativa bloggar, så man blir grön av avund. Fantisera över sånt man själv aldrig kommer att äga, men som man bra gärna skulle vilja ha. Bli inspirerad till att skapa något användbart, men som man inser att det är för sent att börja med, eftersom klockan är allt för mycket.
Det är mitt fredagsmys.

Vad gör ni i kväll?

Adjö.






Kommentarer
Postat av: vickan

Haha, jag kom på mig själv som konservativ igårkväll när vi skulle spela bingolotto. Jag hade äntligen köpt 2 lotter, har längtat, tycker det kan vara en lite mysigt på en söndagkväll... Men då är det på tv 4+, vi hade ju inte ens kanalen? Sen när jag öppnade lotten så kunde du bara få bingo åt ett håll och lottjäveln kostade 50 kr styck.



Ja, det var bättre förr. På tal om det, ska nog rätta lotterna på internet, missade första bingon!

2009-08-31 @ 13:29:49
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0