Nytt i hallen


Nej men fy vad dålig jag har varit på att uppdatera och svara på kommentarer.
Ursäktar för det!

Här kommer i alla fall lite nya fräscha bilder på vår hall,
som vi gjorde om för en dryg vecka sedan.
Lite galen tapet, med retroinfluenser blev det tillslut.
Kanske, men bara kanske gillar jag den mer än min sambo.
Men så kan det vara.
Han får påverka valet av tapet i sovrummet sedan...eller, nja vi får se!









Några av mina fina små väskor får en alldeles egen korg.
Både tjusigt och praktiskt.





Sisådär nu har jag inte lika dåligt samvete.
Ni får se lite av det jag pysslat med den senate tiden.

Framöver kommer det bli lite projekt.
Funderar på en ny skohylla av trälådor,
sovrummet ska få lite nya tapter och badrummet ska så småningom planeras om.



Men det blir en annan dag.
Nu ska jag fortsätta med mina vanlijbullar!



Hejsvejs och adjö.


Kommentarer
Postat av: julia

spring på rusta och köp den då! den är ju på rea! :)

2012-02-11 @ 22:25:45
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0