Till en vän


I kväll är jag lite sentimental.
Kanske beror det på den ljuva musiken på tv, eller
för att jag faktiskt har tid att stanna upp och tänka.
Man säger sällan rakt ut vad man tycker om någon, speciellt om en vän.
Man tänker på nått sätt att de borde veta.
Livet är allt för kort för att sitta och tiga.
Varför inte göra någon glad?


Att en person kan sätta så djupa spår i en persons liv.
Det är otroligt.
Du har hjälpt mig och funnits där när livet varit svårt.
Du har funnits där när man skrattat som mest.
Du har funnits där och finns där, men allt för långt borta.

Jag hoppas att du vet vem du är och att vi ses snart igen!

Tack min vän L




Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0