Ett alltiallo

Just nu är jag och hälsar på min storasyster i Norge.
Jag agerar supernanny, trädgårdsmästare och loppisfyndare.
En alltiallo helt enkelt.

Trots detta orerhört dyra land har jag gjort lite fynd ( med hjälp av syster) hittade vi 4 vita assietter från serien Blå eld. Dessa fyra underbara fat fick vi för en summa av 10 kronor.
I svenska antikaffärer brukar dessa ligga på 300 kr styck. Så dessa fat var helt enkelt ett fynd!




Dessutom har jag fått fina efterättsskålar av syster. Tjusigt värre!





Trots mycket jobb har jag laddat mina batterier under denna vecka i Norges äldsta stad!
 Skönt med lite semester och få miljöombyte.

I morgen bär det av hemmåt igen.


Adjö så länge!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Oj vad du fyndade i norge :) Jo det artar sig, det är saker som ska upp på väggarna och lite mer målning (en shablon hade vi tänkt). Hur har semestern varit? Du kommer ju hem i tid för Brolle ;)

2010-06-08 @ 20:02:06
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: Elvira

Haha, ja det kan nog vara skönt med hemmahelg också, som du verkar fått arbeta på semestern ;) Åh vi hittade ett gammalt bord med 40-tals stolar som jag ska måla och klä om, ska fota och lägga upp bilder .)

2010-06-10 @ 08:11:21
URL: http://tinytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0