Nu ska jag visa vem som bestämmer

Jag gillar och laga mat. Kanske inte efter en seg och jobbig dag, men okej nästan alltid.
Därför brukar jag för det mesta stå för matlagningen.
 Då passar väl en skylt som denna perfekt?





Funderar på att skiva det på en canvastavla, bara för att förtydliga det ännu mer :)
Thomas tyckte jag tog i lite väl mycket denna gång, men jag tycker det blev lite roligt.
Tänk er själva när man lagar mat.
Skulle inte det va skoj att se på skylten varje gång man står vid spisen?
Jag ser frame emot att laga mat i morgon.

Ibland är det okej att vara lite ego.


Adjö.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Den skylten gillade jag!

2010-01-13 @ 21:04:12
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0